به روز شده در: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۲۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

ماجرای مسمومیت 8 شناگر در استخر بزرگ نواب

عباسی، مدير روابط عمومي مركز اورژانس تهران  اظهار داشت: ساعت ٢٠ شب گذشته حادثه مسمومیت شناگران در استخری در حوالی بزرگراه نواب صفوی به سامانه ١١٥ اعلام و ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تکنسین های اورژانس مشاهده شد که ٩ نفر از شناگران در این استخر به دلیل مسمومیت دچار ضعف و بی حالی شده اند که هشت نفر از این مسمومان بدلیل ادامه مراحل درمانی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل و یک نفر نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته عباسی مسمومیت با گاز کلر علت اصلی این حادثه در این استخر اعلام شده است.
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار