ساعت کاری بانکها و ادارات در تهران

ساعت کاری بانکها و ادارات دولتی در تهران از شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ تغییر کرد و دستگاههای اجرایی فعالیت خود را بر اساس برنامه جدید آغاز کردند.
به گزارش روز نو ساعت کار بانکها و ادارات دولتی و همچنین دستگاههای اجرایی تغییر پیدا کرد.
دبیر کل شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد: حسب اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، از شنبه ۳۰ خرداد تمامی بانکها از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳ به مشتریان خود سرویس ارائه خواهند کرد.
روزهای پنجشنبه نیز بانکها از ساعت ۷ تا ۱۳ خدمات ارائه خواهند کرد و زمان فعالیت آنها با سایر روزهای هفته تفاوتی نخواهد داشت.
ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاههای اجرایی
بر اساس بخشنامه ابلاغ شده دولت، ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و سایر نهادهای عمومی از ۲۶ اردیبهشتماه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری، از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.